Ми розглянемо її якнайшвидше і зв'яжемося з вами
закрити19.06.2023
Будь-який розумний бізнес використовує у своїй діяльності такий маркетинговий підхід, як програма лояльності. Надаючи клієнту можливість користуватися послугами або купувати товар на вигідніших умовах, компанія стимулює споживчий інтерес (з боку самого клієнта + громадський). У випадку з МФО одним з найбільш ефективних інструментів залучення нових та утримання постійних клієнтів виступає промокод на позику.
Промо-код (promo code) від МФО – це різновид знижки отримання мікрокредиту (грошей на карту банку). Знижка має цифровий формат, може бути надана новому/постійному клієнту як стимуляція до першого/повторного кредитування.
Номер, як правило, є буквеною або цифровою комбінацією (часто буквено-цифровий). Фактично це аналог знижкового талону лише у вигляді електронного сертифіката з унікальним номером.
Промокоди МФО дозволяють знизити номінальну вартість кредиту (зменшити відсоткову ставку). У деяких випадках знижка може надавати інші переваги. Наприклад, збільшення максимальної суми позики та/або строку погашення.
Докладніше, де отримати промокод, буде сказано наприкінці статті. Можна зненацька отримати знижку по email розсилці, а також пошукати самому на ресурсах відповідної тематики.
Знайшовши чи отримавши промокод, переходимо до оформлення. Для цього потрібно:
Після затвердження кредиту позичальнику буде запропоновано відвідати найближче відділення МФО. Там у особистій розмові з представником компанії можна погодити всі умови отримання кредиту, зокрема умови знижки.
Наприклад, бажана сума кредиту – 30 тис. грн. Термін погашення – 6 місяців. Номінальна ставка – 14% на місяць. Звідси переплата становитиме ≈ 4200 грн.
Але якщо ми використовуємо промокод на мікропозику зі знижкою 50%, то ставка буде 7%, а загальна переплата за півроку ≈ 2100 грн.
Часто у мережі зустрічаються відгуки, згідно з якими користувач отримав промо-код, але не може ним скористатися. Або ж постійний клієнт обурюється, що йому не пропонують знижку.
Причини можуть бути такі:
Ще як варіант – користувач банально помилився, вибираючи промокоди на мікропозики (неправильно скопіював номер або вибрав прострочену акцію).
В Україні промокоди мікропозики видають не лише МФО, а й банки. Різниця у підході – хтось працює тільки з добрими постійними клієнтами, інші використовують цей маркетинговий інструмент для розширення клієнтського портфеля.
Немає сенсу надавати список МФО, які використовують у своїх маркетингових компаніях промокоди, оскільки серед них практично всі відомі в Україні мікрофінансові організації, включаючи FinX.
Коротко кажучи, ні – не варто. Так, у мережі зустрічаються подібні пропозиції, але відверто кажучи, немає сенсу вираховувати вигоду від таких комбінацій, оскільки у переважній більшості випадків промо-код – безкоштовна акційна опція.
Відповідаючи на питання, де можна отримати промокод. Як правило, кредитні компанії викладають подібну інформацію на своїх сайтах, ще частіше - в соцмережах, а також можна отримати МФО промокоди на email або SMS у вигляді рекламної розсилки.
Фізична особа, що заповнює Заявку на отримання кредиту, підтверджує, що є власником персональних даних, вказаних у зазначеній Заявці, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2296-VI (далі – Закон), дає згоду ТОВ "ФК "Кредіплюс" (власник персональних даних) на їх обробку, збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення щодо інформації, яка стосується його: прізвища, ім’я, по-батькові, статі, номера документу, що посвідчує особу (паспорту), ідентифікаційного коду, віку, освіти, місця роботи та загального трудового стажу, розміру прибутків, місця проживання, зацікавленості та/або потреби у фінансових продуктах/послугах, контактні дані (включаючи телефон, адресу електронної пошти) з метою забезпечення реалізації відносин по отриманню цією особою оптимальних фінансових (в т.ч. кредитних) продуктів/послуг. Також, надає та підтверджує свою згоду оператору мобільного зв`язку на оброблення інформації про надання та отримання нею послуг електронних комунікацій, з метою отримання нею послуг ТОВ ФК «КРЕДІПЛЮС» та захисту її інтересів від шахрайських дій з боку третіх осіб.