Ми розглянемо її якнайшвидше і зв'яжемося з вами
закрити25.09.2024
Набридли дзвінки колекторів? Тоді ця стаття буде вам цікавою. Колекторський бізнес розквітнув у 2000-х, коли на банківському ринку України остаточно утвердився кредит як нова фін. послуга. В умовах конфліктів між кредитором і позичальником, що часто виникають, банк не завжди справлявся із завданням стягнення заборгованості. Так з'явилися колекторські компанії, які викуповують борг у кредитора і надалі самостійно працюють із боржником.
Що робити, якщо атакують колектори? Так чи інакше, представники такого роду діяльності можуть звернутися до вас із претензією лише в тому випадку, якщо бачать для цього підставу. А підстав для цього у них не так багато.
Варіантів всього три:
В останніх 2-х випадках доведеться витратити чимало часу та сил, щоб довести свою непричетність до цього питання. Звідси важливо також розуміти, що робити, якщо дзвонять колектори за чужим кредитом.
Що робити, якщо постійно дзвонять колектори? Головне питання у тому, на чиєму боці закон. Якщо у вас справді є борг і колекторська компанія має право на його стягнення, при цьому її співробітники діють у рамках закону, слідує:
Далі слід знайти кошти для виплати кредиту (позичити у близьких або піти на рефінансування кредиту), оскільки якщо вам дзвонять колектори, значить далі тягнути вже нікуди. Потрібно терміново вирішувати питання.
Що робити, якщо дзвонить колектор? Головне, не панікувати. Слід дізнатися, що це за компанія (назва, адреса, чи є вона в реєстрі колекторських компаній НБУ), які причини дзвінка, а далі – все як було зазначено пунктом вище (йдемо на контакт, намагаємося не лаятися, шукаємо компроміс і не провокуємо колектора на конфлікт без крайньої потреби).
Якщо, незалежно від ступеня вашої провини, служба стягнення поводиться неналежним чином (дзвонять колектори з різних номерів, намагаються загрожувати вам, залякують ваших близьких, обіцяють продати заставу, заарештувати ваші рахунки тощо), ведемо себе так.
По-перше, слід знати закон та деякі правила, що стосуються роботи колекторського бізнесу, включаючи їхні права та обов'язки, а головне – чітко розуміти свої права та обов'язки з позиції боржника.
У зв'язку з цим відзначимо 2 головні тези:
Також не зайвим буде знати, коли мають право дзвонити колектори. Вони можуть виходити на контакт із вами з 7.00 до 22.00. У більшості випадків знання своїх прав – це найкращий засіб, як позбутися дзвінків колекторів. Особливо якщо вони поводяться не в рамках закону.
Якщо ви чітко розумієте, що дії колекторської служби щодо вас є неправомірними, є цілком робочий алгоритм дій. Для початку виходимо на контакт (відповідаємо на дзвінок/приймаємо відвідувачів, якщо самі прийшли).
Далі:
Куди ще можна звернутися, якщо дзвонять колектори? Якщо лист в офіс компанії не спрацював, пишемо скаргу прямо в НБУ (через чат-бот або онлайн форму на їхньому сайті). Це найвірніший спосіб як позбутися колекторських дзвінків, якщо вони неправомірні щодо вас.
Тут все просто. Якщо незважаючи на неправомірність своїх дій, колектори все одно насідають, єдина порада – припинити всі контакти з ними та звернутися до досвідченого юриста, а далі – до суду. Якщо колектори мають право на претензії до вас, робимо, як сказано тут. Інших способів вирішити цю проблему немає.
Фізична особа, що заповнює Заявку на отримання кредиту, підтверджує, що є власником персональних даних, вказаних у зазначеній Заявці, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2296-VI (далі – Закон), дає згоду ТОВ "ФК "Кредіплюс" (власник персональних даних) на їх обробку, збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення щодо інформації, яка стосується його: прізвища, ім’я, по-батькові, статі, номера документу, що посвідчує особу (паспорту), ідентифікаційного коду, віку, освіти, місця роботи та загального трудового стажу, розміру прибутків, місця проживання, зацікавленості та/або потреби у фінансових продуктах/послугах, контактні дані (включаючи телефон, адресу електронної пошти) з метою забезпечення реалізації відносин по отриманню цією особою оптимальних фінансових (в т.ч. кредитних) продуктів/послуг. Також, надає та підтверджує свою згоду оператору мобільного зв`язку на оброблення інформації про надання та отримання нею послуг електронних комунікацій, з метою отримання нею послуг ТОВ ФК «КРЕДІПЛЮС» та захисту її інтересів від шахрайських дій з боку третіх осіб.